משרד עורכי דין – מ. פירון

עם דירוג גבוה ב – D&B ו-65 שנות ניסיון, משרד עורכי דין מ. פירון הוא מהמובילים בישראל וכולל כיום 8 סניפים בפריסה ארצית. המשרד מתמחה בתחומי המשפט המסחרי והלגליזציה. צוות המשרד הינו בעלי הכשרה אקדמית רחבת היקף, ידע וניסיון רבים הדוגלים במקצועיות ללא פשרות, נאמנות ודיסקרטיות.

 

משרד האדריכלים – מנספלד קהת

בשנת 1974, ייסד פרופ' אל. מנספלד את משרד האדריכלים אשר נמצא כיום בבעלותם של ניתן האדריכלים מיכאל מנספלד וחיים קהת. גם למשרד זה דירוג גבוה ב – D&B ועובדיו פועלים תל חי בהתאם לתקן 9001 ISO מאז שנת .1997 בין מגוון הפרויקטים המובילים שמאחורי המשרד למצוא את איצטדיון סמי עופר, מהיפים והמתקדמים בעולם בכלל ובאירופה בפרט, מכללת והמשכן לאמנויות של אוניברסיטת חיפה.

 

שמאי – ירון ספקטור – שמאות מקרקעין בע"מ

בשנת 1999, ייסד ירון את החברה ועד ימינו אנו החברה נמצאת בבעלותו. ירון, בעל תואר MBA במנהל עסקים והינו שמאי המקרקעין המוביל בתחום. המשרד כלול ברשימת השמאים המורשים לחוות דעת לביטחונות לאשראי ולליווי פיננסי ובנוסף משמש כמפקח במסגרת ליווי פיננסי של כל הבנקים בישראל. בין היתר עוסקת החברה בליווי פיננסי, טיפול בהיטלי השבחה, טיפול בתביעות לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבניה ויעוץ לוועדות מקומיות ומחוזיות לתכנון ובניה. כמובן שכמו האחרים לחברה דירוג גבוה ב – D&B והשירות האדיב, המקצועי והאיכותי הם אלו אשר ממצבים את החברה כמובילה ביותר בתחום הנדל"ן בישראל.

 

פירמת ראיית החשבון ISRAEL BDO

ISRAEL BDO הינה שלוחה של רשת BDO העולמית וכיום היא הפירמה המובילה בישראל לראיית חשבון וייעוץ עסקי. הפירמה מספקת שירותים למגזר הפרטי, הציבורי והממשלתי ומטפלת בלמעלה מ-300 חברות ציבוריות וקרנות שונות הנסחרות בבורסות בארץ ובעולם. על דגלה חרטה הפירמה את ערכי ההקפדה על יושר, ערכים ואתיקה מקצועית. מעל 1500 עובדים איכותיים ומקצועיים דואגים מדי יום ביומו שכל אחד ואחת מעשרות אלפי לקוחותינו יקבל יחס וליווי אישי.